شهرداريزد در ديدار با  رئيس تربيت بدني استان يزد: توسعه ورزش همگاني رويكرد غالب شهرداري يزد است

 

احمد كمالي مدير كل تربيت بدني استان يزد در روز شنبه بيست و چهارم شهريور ماه در ملاقات با شهردار يزد وضعيت ورزش استان را تشريح كرد و در خصوص چگونگي حمايت از ورزش استان با مهندس مير وكيلي به بحث و تبادل نظر پرداخت .

شهردار يزد در اين ملاقات كه در محل شهردار ي يزد به انجام رسيد خاطر نشان كرد شهرداري در زمينه هاي ساخت سالن هاي ورزشي و تيم داري هزينه مي كند اما رويكرد بيشتر ما در توسعه ورزش همگاني است به طوريكه سياست شوراي اسلامي شهر هم در همين مقوله مي باشد .

مهندس مير وكيلي با اشاره به اينكه بخشي از ورزشها مانند اسكيت و تير اندازي را مي توان در پارك ها گسترش داد ،‌آمادگي شهرداري را در اين زمينه ها اعلام نمود .

 وي همچنين اظهار داشت : در خصوص مساعدت در تغيير كاربري ،‌اخذ پروانه و تخصيص امتيازهاي مرتبط با ورزش استان آمادگي هرگونه تعامل و همكاري را داريم .

 مدير كل تربيت بدني استان نيز خاطر نشان كرد : تا صنايع و معادن استان درگير فعاليت هاي ورزشي نشوند هرگز نبايد انتظار تحول در اين زمينه را داشته باشيم .

وي گفت : واليبال يزد با واليبال بانك صادرات خراسان با هم وارد ليگ شدند ولي الان بانك صادرات خراسان در حد يك ميليارد تومان و ما با 300 ميليون تومان تيم را بسته ايم .

كمالي با اشاره به اينكه شش مدال تصاحب شده از سوي ورزشكاران استان در المپياد ايرانيان را خواهران تصاحب كرده اند متذكر شد نبايد پتانسيل ورزشي خواهران ناديده گرفته شود .

مدير كل تربيت بدني استان همچنين از پيش بيني زميني به مساحت 175 هكتار در پشت پارك كوهستان براي ساخت استاديوم بزرگ يزد خبر داد .

كمالي در اين ديدار پيشنهاد پذيرش رياست هيئت ورزشي تكواندو توسط شهردار يزد را مطرح كرد كه مقرر شد مقدمات كار فراهم گردد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا